ENDRING PÅ FAKTURA FRA 1. JANUAR 2017

Fra januar 2017 vil beløpsfeltet på giroen/e-fakturaen din endre seg fra å være blank til å vise totalbeløpet du har utestående. Du velger om du vil betale dette beløpet eller valgfritt beløp som er likt eller større enn minimumsbeløpet. 

Spørsmål og svar om fakturaendringen

Sperring av kortet ditt

Skulle du være så uheldig å miste eller bli frastjålet ditt Trumf Visa,
logg deg umiddelbart inn på NettKonto og klikk på "Sperring av kort" i menyen under kontoinformasjon.
Velg kortet du har mistet eller blitt frastjålet og klikk på knappen "Sperr".

Har du ikke tilgang til nettkonto for øyeblikket, er det viktig at du umiddelbart ringer Kundeservice på tlf +47 815 00 870. Tjenesten er åpen hele døgnet.

Tips: Lagre telefonnummeret til Kundeservice på telefonen din. Da er vi raske å nå om du har spørsmål om Trumf Visa eller må sperre kortet.

 

 

 

 

MainPage - Trumf visa responsive

Fornuftig kortbruk