ENDRING PÅ FAKTURA FRA 1. JANUAR 2017

Fra januar 2017 vil beløpsfeltet på giroen/e-fakturaen din endre seg fra å være blank til å vise totalbeløpet du har utestående. Du velger om du vil betale dette beløpet eller valgfritt beløp som er likt eller større enn minimumsbeløpet. 

Spørsmål og svar om fakturaendringen

En kjapp prat løser det meste

Har du spørsmål om ditt Trumf Visa, hvordan du øker kredittgrensen, bruker nettbanken, eller skaffer deg PIN-kode på kortet ditt? Ta kontakt med oss – vi kan svare på alle spørsmål om Trumf Visa.

Chat med oss
Ønsker du hjelp her og nå, kan du snakke med oss via vår chat. Vi sitter klare til å hjelpe deg. Start chat ved å klikke på snakkeboblene til høyre på siden.

Du bestemmer selv hvordan du ønsker å kontakte oss – velg mellom telefon +47 815 00 870 chat eller våre kontaktskjemaer:

Bestille spesifikke tjenester (For kunder)

Kundeservice har åpent alle dager inkl lørdag og søndag fra klokken 08:00 - 22.00 (unntatt ”bevegelige helligdager” som f.eks jul, påske og 17. mai).

Postadresse:
DNB Bank ASA
Kundeservice
7483 Trondheim

MainPage - Trumf visa responsive

Fornuftig kortbruk